ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Επίλυση Διαφορών

Στην STELTON TRADING, προτεραιότητά μας είναι η ικανοποίηση των πελατών μας και η δίκαιη και αποτελεσματική επίλυση τυχόν διαφορών. Σε περίπτωση διαφωνίας ή ζητήματος που προκύπτει από τη χρήση της ιστοσελίδας ή των υπηρεσιών μας, ακολουθείται η εξής διαδικασία επίλυσης διαφορών:

1. Αρχική Προσπάθεια Επίλυσης
  • Εξυπηρέτηση Πελατών: Εάν έχετε ανησυχία ή διαφωνία σχετικά με την αγορά σας ή τη χρήση της ιστοσελίδας μας, σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε πρώτα με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας. Προσπαθούμε να επιλύσουμε κάθε ζήτημα γρήγορα και φιλικά.

    • Στοιχεία Επικοινωνίας:
      • Email: eroticshopcy@gmail.com
      • Τηλέφωνο: +357 94326030
2. Διαμεσολάβηση
  • Εάν το ζήτημα δεν μπορεί να επιλυθεί μέσω της εξυπηρέτησης πελατών, τα μέρη μπορούν να συμφωνήσουν να επιχειρήσουν διαμεσολάβηση. Η διαμεσολάβηση είναι μια εθελοντική διαδικασία όπου ένας ανεξάρτητος διαμεσολαβητής βοηθά τα μέρη να φτάσουν σε μια αμοιβαία αποδεκτή συμφωνία.
  • Τα έξοδα της διαμεσολάβησης μοιράζονται εξίσου μεταξύ των μερών, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά.
3. Διαιτησία
  • Υποχρεωτική Διαιτησία: Εάν η διαμεσολάβηση αποτύχει ή δεν ακολουθηθεί, οι διαφορές θα υποβληθούν σε τελική και δεσμευτική διαιτησία. Η διαιτησία θα πραγματοποιηθεί στη Λευκωσία, Κύπρος, σύμφωνα με τους κανόνες του Κυπριακού Κέντρου Διαιτησίας και Διαμεσολάβησης (CAMC). Κάθε μέρος θα φέρει τα δικά του έξοδα για νομική εκπροσώπηση και διαιτησία, εκτός αν ο διαιτητής αποφασίσει διαφορετικά.

  • Η απόφαση του διαιτητή θα είναι τελική και δεσμευτική, και μπορεί να επικυρωθεί σε οποιοδήποτε δικαστήριο με αρμοδιότητα. Με τη συμφωνία για διαιτησία, τα μέρη παραιτούνται από το δικαίωμα να προσφύγουν σε δικαστική επίλυση της διαφοράς, εκτός από περιορισμένες περιπτώσεις όπως η εκτέλεση της διαιτητικής απόφασης ή η αίτηση προσωρινών μέτρων.

4. Ισχύον Δίκαιο
  • Όλες οι διαφορές και ζητήματα που προκύπτουν από ή σχετίζονται με τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας, τις υπηρεσίες της ή οποιεσδήποτε αγορές μέσω αυτής διέπονται από το δίκαιο της Κυπριακής Δημοκρατίας. Αυτό περιλαμβάνει διαφορές που σχετίζονται με τη βιομηχανία ενηλίκων, οι οποίες υπόκεινται στις διατάξεις του κυπριακού δικαίου για προϊόντα ενηλίκων, τα δικαιώματα καταναλωτών και την προστασία δεδομένων.

  • Τα μέρη συμφωνούν να υπαχθούν στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων της Λευκωσίας, Κύπρου, για οποιαδήποτε ενέργεια απαιτείται εκτός του πεδίου εφαρμογής της διαιτησίας.

5. Αποκλεισμός Συλλογικών Αγωγών
  • Με την αποδοχή αυτών των όρων, συμφωνείτε ότι οποιαδήποτε αξίωση ή διαφορά πρέπει να επιλυθεί σε ατομική βάση και όχι ως μέρος συλλογικής, ομαδικής ή αντιπροσωπευτικής αγωγής. Οι συλλογικές διαιτησίες, συλλογικές αγωγές και αντιπροσωπευτικές αγωγές δεν επιτρέπονται.
6. Ειδοποίηση Διαφοράς
  • Πριν την έναρξη οποιασδήποτε διαιτησίας ή νομικής διαδικασίας, το μέρος που έχει τη διαφορά πρέπει να ειδοποιήσει το άλλο μέρος γραπτώς. Η ειδοποίηση αυτή θα πρέπει να περιλαμβάνει τη φύση της διαφοράς, την επιθυμητή επίλυση και επαρκείς πληροφορίες για να αξιολογηθεί η αξίωση. Ο παραλήπτης της ειδοποίησης θα έχει 30 ημέρες για να απαντήσει πριν ξεκινήσει η διαιτησία ή νομική διαδικασία.